Friday, December 28, 2007

In asteptarea unui zimbet firesc !!! Dosarul Alexandrinei

Alexandrina Hincu, un minunat copil care inca nu a atins varsta de un an de zile, sufera de o maladie rara care ii distruge buza superioara. Infectia este cauzata de un virus foarte rar si avanseaza rapid.

Este primul copil al cuplului Alexandru Hincu si Diana Terzi.

Medicii au dat urmatoarea diagnoza:
necroza anala si fesiera (care sa rezolvat) si necroza buza superioara plus sepsis cu pseudomonosteriginosa, Klebsiella si Candida (asta cind infectia a intrat in singe)

Iata fisa medicala a copilului, scanata

Sunt necesare trei operatii complicate, care se pot efectua doar in clinici specializate din Germania.

In cazul in care nu se face interventie urgenta timp de 1-2 luni, fetita nu va putea manca si vorbi normal.

Iata mesajul mamicii Alexandrinei adresat prietenilor care au sustinut-o si au initiat o colecta de fonduri pentru operatia fetitei:

"In primul rind, nu am cuvinte sa imi exprim surprinderea fata de aceste mesaje si recunostinta fata de receptivitatea de care ati dat dovada (nu ca NU m-as fi asteptat de la voi sau ca NU ati fi in stare !!!!!!), pur si simplu daca VIATA ne ofera o criza sau o tragedie, tot viata si ne ofera acele clipe de surpiza si bucurie, si posibilitatea de a cunoaste oameni cu Litera mare.

Citeam mesajul si initiativa de ajutor pe care ati lansat-o si mi se ridica un nod in git fara sa pot spune macar acel mare mare mare "MULTUMESC din suflet!!!"

Si acum imi dau seama ca anii petrecuti pe la turnamentele de debate sau anii de universitate nu au trecut pe linga mine in zadar. V-am cunoscut pe voi si acum ma bucur de existenta voastra.

Alexandrina de fiecare data cind zimbeste cu singura ei buza, imi reda culoare in viata mea. Si orice ati face pentru EA este pentru mine de nepretuit!

Ii multumesc lui Dumnezeu ca exista asa oameni ca VOI si ca EU am avut posibilitatea sa VA cunosc!!!!

Sa va deie DUMNEZEU sanatate !!!!"


***







Iata modalitatile prin care puteti contribui la fondul destinat operatiei Alexandrinei.

1. Puteti depune sau transfera bani la:
Banca: BC "MOLDINCOMBANK" SA fil. "Telecomntrans",
COD: MOLDMD2X332
Numarul Cont : 222 573 26 98
Beneficiar: Hincu Alexandru (tatal fetitei)
Codul fiscal al lui Hincu Alexandru fara de care nu veti putea face transferul: 2000027129944.
Pentru a depune bani cash, trebuie sa detineti Buletinul de Identitate

2. Puteti sa o contactati direct pe Diana Terzi si sa faceti donatia personal:
Domiciliu: 337994
Mobil: 079707577

3. Pentru cei care nu au timp sa mearga la banca, o puteti contacta pe Valeria Ilies care va face acest lucru in locul Dvs. 069291112.

***

Va rugam sa trasmiteti va rog acest mesaj si altor persoane relevante.

Va rugam sa lasati mesaje de sprijin pe acest blog si sa oferiti o mana de ajutor micutei.
Ea are mai mult ca oricine altcineva nevoie de Mos Craciun in aceasta iarna!

15 comments:

Marcel Spatari said...

Va rog sa promovati adresa blogului.
Va rog sa publicati mesaje cu contributiile Dvs. pe blog, ca sa se faca publice si sa indemne lumea la ajutor.

Anonymous said...

Monitorul Civic e alaturi de Alexandrina si familia ei. Am expediat informatia la 2871 de adrese electronice: speram sa se adune suficienti bani pentru a salva zimbetul acestei minunate fetite.

Monitorul Civic
www.civic.md

Anonymous said...

poate ar fi util de facut o versiune in engleza? si ar creste sansele...ca sunt la noi destui straini care ar putea dona!

Veronica said...

Marcel!
Mersi pentru mesaj.
Am expediat amplei liste de prieteni acest mesaj....sper sa ajute..vad eu pe cine pot contacta peronal...in rest...sper sa fie totul bine

Anonymous said...

Fiti tari!

Anonymous said...

Sunt mama Alexandrinei.Mersi de mesajele de sustinere. Am inceput a crede ca un copil in magia CRACIUNULUI si acum mai mult ca oricind cred in minuni.Multumesc din suflet.Sarbatori fericite!

Anonymous said...

Veti reusi, sunt sigura! Dar incercati si aici:

http://www.cerner.com/firsthand/FirstHand_1a.aspx?id=28741

Succes

Anonymous said...

Cati bani s-au adunat pana acum si de cat mai e nevoie

Anonymous said...

Cetatzean, merci pentru intrebare, iata si raspunsul la ea :

Diana, mama Alexandrinei, mi-a spus ca pina la momentul de fatza s'au adunat 4 000 (patru mii) de euro.
Ea m'a autorizat sa spun aceasta info in public, si cred ca foarte bine a facut! Adica, le mai ramâne sa strânga ... 18 OOO EURO (optshpe MII de EURO).
Doamne ajuta!

PS: mi-a mai spus ca operatia ar fi foarte binevenita sa fie facuta INAINTEA aniversarii de un an, pe care copilul il va avea pe 12 FEBRUARIE 2008. 18 mii de euro pâna la 12 februarie.
Doamne ajuta!

Anonymous said...

Diana si Alexandru,

Mult curaj si rabdare - fiti siguri ca totul se va rezolva spre bine, iar Alexandrina va creste o domnisoara frumoasa si sanatoasa.

Am incercat sa va contactez prin telefon, dar nu mi-a raspuns nimeni (presupun ca sunteti ocupati). In fine, vreau sa va spun ca exista alternative si mai bune in ceea ce priveste varianta de operatie din Germania. Am luat legatura cu un renumit profesor de aici din Moldova, care va poate ajuta prin invitarea unor chirurgi care pot veni in Moldova pentru a o trata pe Alexandrina - v-ar costa MULT MAI PUTIN, iar rezultatele ar fi la fel de bune (poate chiar mai bune). Ma puteti contacta la 069128942 si va dau toate datele necesare.

Numai bine si sper sa luam legatura in curind!

Nadia Terzi said...

Alexandrina este prima mea nepotica,si ma doare sufletul sa o vad cum zambeste cu o singura buza..Noi visam sa`i vedem zambetul firesc din nou..
Am plasat pe www.youtube.com, reportajele din arhiva dosarului Alexandrinei.Cine e interesat sa intre pe http://youtube.com/watch?v=3L4MNzGFDPY
http://youtube.com/watch?v=sRtleVqH8QU
Mersi mult tuturor pentru sustinerea si ajutorul acordat!

Anonymous said...

Cat mai mult curaj si optimism parintilor! Cu credinta si rabdare ve-ti trece peste toate! Sper ca oamenii buni la inima, neindiferenti si generosi sa va ajute ca s-o vedem cu totii pe Sanduta sanatoasa! Dumnezeu sa va pazeasca si sa va ajute!
Noi neaparat vom transfera ceva bani pu ea!

Anonymous said...

Salut Diana si Sasha ... eu sunt Slivinski de la USM, initimplator am vazut mesajul pe torrents ... o sa vin la off sa va ajut cu ce pot

Anonymous said...

Care este situatia? Cat ati reusit sa strangeti?
Contribui si eu cu ce pot, pe moment, dar ati putea sa va intelegeti cu transferul banilor in rate pentru operatie? Ar fi posibil sa va ajut in timp, o parte acum, o parte in vara... Raspundeti-mi cat puteti de repede, timpul apasa nemilos....astept

Anonymous said...

Cum se simte fetita?