Thursday, March 6, 2008

AM ADUNAT SUMA NECESARA! AM REUSIT!!!

Nu am postat de curind pentru ca evenimentele incep sa ne depaseasca. Suntem pe ultima suta de metri inainte de a lua decizia finala, cea mia importanta.

Avem noutati foarte bune. Va multumesc deci inca si inca o data si va anunt cu mare bucurie in suflet ca : cu ajutorul Domnului si al Dumneavoastra la toti - AM ADUNAT IN SFARSIT SUMA NECESARA. Va multumim din suflet!

Imi cer scuze de la voi cei care ne-ati ajutat ...atat de mult fiecare cat a avut posibilitatea si din tot sufletul cand ne-ati dat acesti bani fara de care orice operatie e imposibila.

La moment nu pot sa scriu prea mult : suntem in faza cand trebuie sa alegem clinica unde sa ne operam. Pentru ca intre timp, in afara clinicii din Freiburg despre care am mentionat deja pe acest blog, au mai aparut si alte oportunitati pentru operatie. Acum, noi le analizam pe toate si mai asteptam unele raspunsuri. Asta e situatia reala la momentul de fatza. Este absolut firesc sa va promit tuturor celor care v'ati dedicat fiecare cum ati putut cauzei noastre ca la prima ocazie, adica cand apele se vor limpezi mai mult si cu ajutorul Domnului o sa ajungem in camera de operatie la doctorul care ne va opera, dupa aceasta, sper ca ma intelegeti foarte bine ca fizic nu as putea sa fac acest lucru mai devreme : o sa public Descrierea surselor donatiilor pe care le-am primit de la voi. Bineinteles o sa facem acest raport fara a-i devuala pe cei care au cerut sa-si pastreze anonimatul sau care au vrut sa-si pastreze necunoscuta suma donata. In acest raport voi include si cheltuielile ce vor tine de operatie nemijlocit.

In felul acesta, o sa va pot multumi inca si inca o data pentru sustinerea, ajutorul moral si bineinteles material pe care ca buni crestini ni l-ati oferit.

Inchei acest scurt dar sper consistent mesaj, pe care stiu ca foarte multi oameni il asteapta de mai multe saptamiini, prin a va spune inca o data:
Multumesc din suflet, un multumesc in adevarat sens al cuvintului, cu toata substanta si plecaciunea fata de oamenii generosi pe care am avut ocazia sa-i cunoastem.

Si acum sa confirmat faptul ca „CEEA CE NU TE OMOARA, TE FACE MAI PUTERNIC!”. Am resusit sa gasim solutii sa depasim aceasta criza.

Diana, mamica Alexandrinei

1 comment:

Anonymous said...

_www.operationsmile.org/

analizati si oportunitatea aceasta.